FAQ

Często zadawane pytania

 

faq-biuro-rachunkowe-jkk-biuro-bytom-katowie

 

1. Czy ceny podane przez biuro rachunkowe JKK to ceny brutto?

Tak, ceny podane przez nas są cenami brutto.

2. Czy w takim razie naliczane są jakieś dodatkowe opłaty?

Nie, oprócz płatności za usługi które są naliczane co miesiąc nie pobieramy opłat za kontrole, archiwizowanie dokumentów czy inną pomoc około księgową.

3. Gdzie przeprowadzane są kontrole ?

Jeżeli któryś z naszych klientów przechodzi kontrolę, odbywa się ona albo w naszym biurze albo na terenie urzędu przeprowadzającego kontrolę. Staramy się ułożyć to wszystko tak, aby nasz Klient nie odczuł na swoich barkach stresu związanego z kontrolą.

4. Mieszkam i prowadzę firmę poza obszarem śląska – co z dostarczaniem dokumentów?

Prowadzimy księgowość firm na terenie całego województwa śląskiego, poszerzamy bazę w Opolskim, Dolnośląskim oraz Małopolskim. Na terenie tych województw dokumenty od naszych klientów odbierają nasi przedstawiciele.  Jeżeli firma jest spoza tych województw dokumenty można załączyć w formie wiadomości e-mail lub przez panel klienta który specjalnie w tym celu stworzyliśmy.
Można również na początku każdego miesiąca umówić się z Naszym konsultantem na odbiór dokumentów które odbiera nasz kurier.

5. W jakich godzinach pracuje biuro rachunkowe?

Biuro rachunkowe funkcjonuje w godzinach od 7 do 15 od poniedziałku do piątku.

6. Co z dokumentami i płatnościami w przypadku zawieszenia lub zamknięcia działalności gospodarczej ?

1. Zawieszenie działalności – W przypadku zawieszenia działalności gospodarczej której dokonuje się w CEIDG biuro nie nalicza żadnych opłat w okresie zawieszenia firmy. Dokumenty są przez Nas przechowywane w archiwum z możliwością wydania ich klientowi jeżeli wyrazi taką chęć.

2. Zamknięcie działalności –

 

7. W jaki sposób przekazywane są informacje i dokumenty do i z biura rachunkowego ?

 

8. W jakim terminie należy dostarczać dokumenty do biura rachunkowego ?

 

9. Jakie dokumenty należy dostarczać do biura rachunkowego ?

 

10. Jak przekazywane są informacje o podatkach i składkach ZUS ?

 

11. Gdzie przechowywane są dokumenty ?